Teatre: “La maté porque era mía”

El dilluns 16 de desembre, la companyia de teatre La Mayèutica va presentar a tots els alumnes de 4t d’ESO una obra de teatre sobre la violència de gènere, anomenada “La maté porque era mía”. Es tracta d’una obra teatral amb debat posterior, pensat per tractar el tema de la violència de gènere, comptant amb les inquietuds dels joves, i amb la finalitat de fer reflexionar als nostres adolescents al voltant de les causes del maltractament cap a la dona i els feminicidis. La valoració de l’activitat a la sala d’actes de l’IPM ha estat molt positiva ja que els nostres alumnes van participar del debat molt activament.