Sara Montesinos al nostre Club de Lectura

El dijous 3 de novembre, es va iniciar el club de lectura per a l’alumnat del nostre centre. Va ser una sessió especial, no només per ser la primera sinó perquè també vam tenir la sort de comptar amb l’autora del llibre triat: la Sara Montesinos, exalumna de l’institut, periodista de formació i sòcia de la cooperativa periodística Agència Talaia. La Sara, juntament amb el seu soci, Martí Albesa van publicar l’any 2020 Tan sols viure, un llibre adreçat al públic juvenil que recull testimonis de joves migrants. L’alumnat participant va poder no només conversar sobre el llibre sinó també parlar i preguntar sobre la feina de periodista, el racisme, els refugiats o el moviments migratoris.

El club està organitzat per la biblioteca i rep el suport de la biblioteca municipal Martí Rosselló.

Va ser un plaer i estem molt agraïts per la visita de la Sara al nostre club!