Actualització de l’estada a Mòdena

Actualitzem la informació de l’estada a Mòdena:

El diumenge, l’alumnat va passar la tarda amb les famílies d’acollida. Estan molt contents de la rebuda. Dilluns, 7 de novembre, es va iniciar el programa d’activitats a l’institut italià, començat per una visita del centre. El que més els va sobtar va ser veure aules del 1933 operatives a data d’avui. Més tard, es va treballar amb Ragazze digitale de l’associació Agenda Digital d’Emilia Romagna, i es va acabar amb les pràctiques amb FEM, Future Education of Modena, amb dispositius que segueixen la línia dels dispositius que hem treballat a classe.

El 8 de novembre es dedica a fer la producció dels vídeos que es presentaran a les diferents plataformes institucionals. Amb la participació de tothom, s’ha escollit una de les idees per generar el vídeo des de la perspectiva de gènere. L’alumnat està establint lligams i els moments de lleure són particularment divertits. És un programa molt intens, però estan gaudint de cada moment.

1. Damià

Aquestes aules antigues són de pel·lícula! Esperem que el treball i resultats del projecte també ho siguin! 😉