Recuperació de setembre de Batxillerat i informació d’optatives d’ESO

La tria de matèries optatives de 1r d’ESO s’efectuarà el setembre a partir dels fulls de tria que es lliuraran a les famílies.

Els alumnes que faran 2n i 3r d’ESO ja han fet la tria. L’assignació d’optatives no es farà pública fins el setembre.

Els alumnes de 4t d’ESO ja tenen les optatives assignades en funció de la tria que van efectuar a finals de curs. Les assignacions estan penjades al tauler d’anuncis de l’institut i es poden consultar per tal de fer les comandes de llibres, si s’escau.

Els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO podran fer la comanda de llibres de les optatives més endavant, el setembre,  quan surtin les assignacions