Programa Experimental de Llengua Anglesa: certificació a l’EOI

L’Institut Premià de Mar ofereix l’opció de certificar oficialment el nivell de llengües estrangeres: anglès, francès i alemany. Aquest curs tornem a participar en el programa experimental de certificació de llengües estrangeres impulsat pel Departament d’Educació pel que respecta a la llengua anglesa, en concret els nivells B1 i B2 del Marc Comú Europeu de Referència. El curs 2019-20 vam tenir un 100% d’aprovats a ambdós nivells.

Dates d’inscripció: De l’1 al 5 de febrer de 2021, ambdós inclosos.

Dates d’exàmens oficials: Prova escrita: 16 d’abril de 2021 a les 15:30. Prova oral: segons la convocatòria personal lliurada a la prova escrita (normalment divendres 23 a la tarda).

Taxes: B1: 75,35 €. B2: 92,85 €

Els interessats -alumnes de 4t ESO o post-obligatòria- han d’informar al professorat d’anglès abans del 5 de desembre. El gener es faran proves de nivell i més endavant proves de preparació abans de l’examen amb models de les proves EOI. L’institut exerceix un acompanyament a l’alumnat, no una formació extraordinària. La matriculació, pagament de taxes i desplaçaments a l’Escola Oficial d’Idiomes de Mataró el dia de l’examen, són responsabilitat de l’alumnat i la seva família. Els implicats han de signar un document pel qual es comprometen a cloure tot el procés.