Presentació internivells dels museus virtuals de “Re-animar”

Alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Premià de Mar presenten als seus companys de 1r els museus virtuals del projecte “Re-animar”, col·laboració entre professorat d’educació visual, música i digitalització. Amb entusiasme, mostren les seves creacions i les funcionalitats interactives que ofereixen. Aquesta iniciativa fomenta la col·laboració interdisciplinària i inspira els estudiants més joves. La professora Cristina Blaya destaca el desenvolupament personal i tècnic dels alumnes. La presentació evidencia com la creativitat i la tecnologia poden enriquir l’aprenentatge, connectant els estudiants amb el món digital d’una manera innovadora.