Participació en el certamen 24h d’Innovació Barcelona

Els passats 15 i 16 de març, 8 alumnes del CFGM en Activitats Comercials i del CFGS en Màrqueting i Publicitat van participar en una gran experiència, les 24h d’Innovació Barcelona, organitzada pel Programa ImpulsFP, del qual en forma part l’IPM.
El 24h d’Innovació Barcelona es un hackathon en què 24 empreses reconegudes presenten un repte als alumnes i els donen 24 hores per resoldre-ho en la modalitat School Hub, utilitzant metodologies innovadores i creatives en un marc d’aprenentatge col·laboratiu. El nostre va ser un dels instituts, d’arreu de Catalunya i la resta d’Espanya, seleccionar per participar-hi, competint amb més de 1000 alumnes en total.
El nostre repte va ser encomanat per Pastas Gallo. Els alumnes, entre d’altres tasques, van crear un prototip d’envàs i una nova imatge per la seva gama de plats precuinats Ta-Tung. Durant les 24h, els integrants dels grups podien alternar-se per treballar i descansar, però alguns van implicar-se tant en la tasca que no van dormir. Al següent matí, els alumnes van lliurar la seva proposta a l’empresa, amb la recompensa que Pastas Gallo va triar-nos com a guanyadors del seu repte i finalistes del certamen, juntament amb altres 23 centres.
El repte ha estat molt motivador i enriquidor. Durant els tres darrers anys, l’IPM sempre ha guanyat algun premi del certamen, però el més important és l’experiència que acosta el talent de la Formació Professional a l’empresa.
Volem agrair la participació del nostre alumnat: Yassine, Anni, Andrea, Joel, Kyana, Ahma, Valeria i Darlene.