Mentor d’App Education a l’IPM

El passat 9 de febrer hem fet dues sessions amb en Daniel Machado, mentor digital d’App Education amb un gran bagatge en aplicacions informàtiques que ens ha mostrat el prototipatge i com millorar alguna part de la programació de les apps (aplicacions mòbils) que l’ alumnat de 4t d’Informàtica  ja tenien treballades.

En Daniel Machado ens ha proporcionat informació valuosa que permetrà als alumnes validar les seves idees finals sobre les apps realitzades a l’assignatura d’Informàtica amb la professora Cristina Blaya, així com inspirar noves idees i formes de treballar. La mentoria ens ha permès  establir una relació entre la seva realitat i l’entorn dels estudis postobligatoris i del laboral, a més de facilitar un enriquiment a nivell personal, tant pel que fa a habilitats tècniques com de comunicació. Tot plegat ha d’afavorir vocacions futures cap a professions de l’àmbit tecnològic.