Intercanvi Erasmus + a Romania dels alumnes de FP Bàsica 1

Del 13 al 15 de maig 5 alumnes de FP Bàsica 1 i el tutor Damià Jiménez, van anar a fer un intercanvi a Romania englobat en un projecte Erasmus +. Fa unes setmanes la professora Sandra Hidalgo ja va anar a preparar el programa pel mateix.

En l’intercanvi participen 5 joves de 5 països que van acompanyats d’un leader. Els països participants eren Romania, Polònia, República Txeca, Macedònia del Nord, i Espanya.

Vam marxar el dia 13 des de l’estació de Premià fins al Prat per anar en avió a Timisoara. I des d’allà 3 hores en furgoneta fins a Coronini, el lloc on fèiem les activitats. El lloc era agradable ja que estava a tocar del Danubi i teníem bones vistes. Amb tot, la primera impressió va ser xocant, i va costar adaptar-se a compartir habitació amb desconeguts i sobretot als àpats.

Els tallers estaven centrats en activitats per conèixer-nos i de cohesió els primers dies, i en les pròpies de la temàtica de l’intercanvi, que era l’emprenedoria i la recerca de feina.

Després de 8 dies intensos de feina, vam tornar aquest cop creuant la frontera a Sèrbia. Sortint a les 8:30h i arribant a casa a les 0:30h, tot un dia de viatge per deixar enrere una experiència genial.