Alumnes d’Electromecànica finalitzen les pràctiques de Mecanitzat

Els alumnes de primer curs de grau mig d’electromecànica de vehicles estan en el taller del mòdul professional 8 (Mecanitzat bàsic) acabant les pràctiques de la UF 2: mecanització manual de peces.

Aquesta Unitat Formativa consisteix en aprendre i aplicar correctament les tècniques de roscat, llimat, serrat i ajust. Així ho indiquen els seus corresponents Resultats d’Aprenentatge:

• Mecanitza peces manualment relacionant les tècniques de mesurament amb els marges de tolerància de les mesures donades en croquis i plànols.
  • Rosca peces exteriorment i interiorment, executant els càlculs i operacions necessàries.

D’altra banda altres companys del grup ja han començant la UF3 de pràctiques de soldadura.