SEMINARI D’ESQUÍ 2020

Aquest mes de març l’alumnat de 4t d’ESO va realitzar el seminari d’esquí i/o snowboard a l’estació de Masella. Els alumnes van gaudir de 3 dies amb cinc hores diàries de classe de l’especialitat escollida, segons nivells d’aprenentatge. A la tarda, dutxa, descans i bon menjar a l’hotel de Bellver de Cerdanya. Monitors i alumnes van treballar i gaudir de valent, de manera que el darrer dia van poder posar en pràctica tots els coneixements i habilitats adquirides  pujant a les pistes de màxim nivell segons les possibilitats de cadascú. Bon temps, molta il·lusió i millor comportament.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *