Viatge Batxillerat

VIATGE A ITÀLIA

El Viatge a Itàlia és una activitat promoguda per la Coordinació de Batxillerat, que actualment es realitza a 1r i té objectius tant de caire pedagògic com de relació personal. En concret, en destaquem els següents:

– Formació personal, mitjançant el descobriment i coneixement de ciutats de molta importància en la història de la civilització europea.

– Foment de la convivència entre l’alumnat

– Coneixement i respecte per altres cultures i demostració d’actituds cíviques en el comportament col·lectiu.

El viatge es realitzarà a final de curs.

Es visitaran algunes de les principals ciutats del nord d’Itàlia (Venècia, Florència, Siena…).

Els alumnes interessats a realitzar el viatge seran informats del sistema de reserva i pagament a principi de curs.

Es realitzarà una reunió informativa per a les famílies abans del viatge amb informació detallada del circuit.