Departament de Música

Conjunt instrumental «Fem Música».

Ja fa anys que l’institut ofereix als alumnes de 3r d’ESO l’oportunitat de participar en el conjunt instrumental «Fem Música». El Conjunt Instrumental és una eina privilegiada en el creixement integral de l’alumne; és una activitat potenciadora de la concentració, la disciplina, la consciència corporal, el treball col·laboratiu, el respecte i la socialització. I tot plegat al servei de l’expressió i el gaudi estètic, per una participació més intensa en la vida festiva i afectiva del centre. Activitat, per tant, que serà font del benestar necessari per afrontar amb il·lusió els reptes de l’etapa aducativa. Assagem dues hores a la setmana en el marc de la matèria optativa «Fem Música», amb la possibilitat, però, de participacions puntuals d’altres alumnes aliens a la matèria i que poden reforçar el conjunt en les activitats festives de l’institut.

Sonada de Nadales

En el marc de la matèria de Música de 2n d’ESO tots els anys preparem una sonada de nadales; cada grup de 2n d’ESO prepara una nadala per ser interpretada, a dues veus i amb flautes, davant de la resta de grups, en ocasió de la celebració de les festes nadalenques del final del primer trimestre.