Departament d’Orientació

El Departament d’orientació de l’Institut Infanta Isabel d’Aragó som un servei d’orientació educativa, psicopedagògica i acadèmica que oferim suport a l’alumnat i al conjunt de la comunitat educativa.

Les principals tasques que realitzem són planificar, coordinar i dinamitzar les tasques d’acompanyament, seguiment i valoració de l’alumnat del centre.

Prioritzem l’atenció personalitzada a l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu i a l’alumnat que, per situacions personals o socials, requereix una atenció individualitzada.  Per garantir aquest acompanyament personalitzat, les actuacions es duen a terme des d’un enfocament global, intervenint de manera coordinada en totes les àrees: entorn educatiu, familiar i social.

PROJECTE DE DIVERSIFICACIÓ CURRICULAR

ASSESSORAMENT