Títol de Batxillerat

Instruccions per demanar el títol de Batxillerat

Un cop hàgiu aprovat el 2n de batxillerat (és a dir, que us hagi sortit la nota mitjana al butlletí que heu recollit) si voleu tenir el títol de Batxillerat cal que el sol·liciteu seguint aquestes instruccions:

Presentar la sol·licitud a secretaria (s’adjunta l’arxiu). Un cop presentada es genera el resguard de títol què inclou les taxes que s’han de pagar i com fer el pagament.

Un cop fet el pagament cal presentar a secretaria el full de sol·licitud, el document d’identitat (original i còpia), el resguard del títol, el rebut de pagament (2 còpies), documentació d’exempció si escau.

Si el títol és d’enguany hauria d’esperar fins juliol perquè hi aparegui al Registre de títols tota la relació d’alumnes. Es pot demanar més endavant també.

El títol triga en arribar un any i escaig. Mentrestant l’alumne/a conserva el resguard segellat i signat pel centre com equivalent del títol obtingut.

Per qualsevol dubte respecte a aquest tema us heu d’adreçar a secretaria.

Imprès de sol·licitud

Administració i Serveis

Secretaria Institut Infanta Isabel d’Aragó

Telèfon: 933 073 413