Projecte de diversificació curricular

El Projecte de diversificació curricular és un programa, implementat per primera vegada a l’Infanta durant el curs 2015-16, que busca la vinculació de l’institut amb l’entorn a través d’estades formatives en empreses o entitats del barri.

Els alumnes que hi participen a principi de curs omplen una desiderata amb les seves preferències laborals i s’inicien en l’àmbit pràctic fent dos tastets trimestrals en empreses i/o entitats diferents. Aquest projecte està dirigit a l’alumnat de 4t d’ESO de diversificació curricular i proporciona un acompanyament i una orientació més personalitzades per tal de garantir la continuïtat del seu itinerari acadèmic i professional..

Podeu consultar què és un projecte de diversificació curricular i les seves característiques en aquesta presentació.