L’Infanta forma part d’ eTwinning

eTwinning és una iniciativa de la Comissió Europea que forma part de l’Erasmus+, el programa de la Unió Europea en matèria d’educació, formació, joventut i esport. El seu principal objectiu és el de fomentar la col·laboració escolar a Europa utilitzant les tecnologies de la informació i la comunicació.

Sortida a Casaramona. Disseny B2P

El passat divendres vam realitzar la primera sortida del curs amb l’alumnat de DISSENY de 2n de batxillerat, una visita a la fàbrica Casaramona, on vàrem descobrir l’exposició “L’Univers de Jean Prouvé”…interessantíssima explicació i plantejament de la seva obra que ens va fer entendre la incomprensió del seu treball, podríem dir que visionari, en la època que li va tocar viure. Molt recomanable no només per als estudiants de disseny sinó també per a tots aquells o aquelles que tingueu interessos en el camp de l’arquitectura o l’enginyeria.

Graduació 4t ESO

Merescuda festa de Graduació

per l’alumnat de 4t d’ESO

Uns continuareu amb nosaltres,

altres marxareu

i seguireu el camí triat cap al vostre futur.

Molta sort a tothom !!!

(cliqueu la imatge per veure el vídeo)

Presentació de sol·licituds fora de termini

Recordeu que les famílies que no hagin pogut fer la preinscripció en termini, tindran l’oportunitat de fer-la fora de termini entre els dies 6 i 26 d’abril a través del mateix formulari habilitat al web preinscripció.gencat.cat.

Caldrà que les famílies que facin la preinscripció fora de termini tinguin en compte que les sol·licituds presentades en termini, són preferents respecte les presentades fora de termini amb independència d’altres criteris de baremació (específics, generals i complementaris).