Batxillerat

Graduació Batxillerat

La Festa de Graduació de l’alumnat de Batxillerat es va celebrar el 19 de maig. Una festa espectacular on després dels dos cursos complicats que heu tingut no us han faltat les ganes de superar-vos. Enhorabona a tothom!!! Us queda molt camí per endavant !!!! VIDEO DE LA GRADUACIÓ        

Graduació Batxillerat Llegeix més »

L’Infanta i El Gran Recapte

L’alumnat de 4B en l’Aprenentatge i servei comunitari: Necessitats bàsiques per tothom ha participat enguany en la 12ª edició del Gran Recapte d’aliments fent una activitat a l’aula. El Gran Recapte d’aliments 2020 es va iniciar el 16 de novembre i s’acabarà el 16 de desembre. Fins el 16 de desembre estaran oberts els canals digitals,

L’Infanta i El Gran Recapte Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut