Cultura Científica (Batxillerat) i la Hiperactina

Els alumnes de cultura científica aquest trimestre han estat treballant sobre el concepte de ciència, reflexionant al voltant de preguntes com, “què és la ciència?”, “com es fa la ciència?” o “com distingir entre ciència i pseudociència?”.

Donant-li voltes a aquests temes, han pres consciència de la importància de fer arribar la ciència a la societat: de divulgar la ciència. Actualment hi ha divulgadors molt joves que fan una feina excel·lent, que utilitzant eines com YouTube (entre d’altres) apropen la ciència al públic general (com els adolescents del nostre institut); i el que és més important, alimenten la curiositat pel saber, per el perquè de les coses. I després de dedicar els alumnes hores a buscar informació, fer infografies, presentacions… han tingut l’oportunitat de fer una xerrada online amb la divulgadora i científica Sandra Ortonbes: més coneguda com “La Hiperactina” pel seu canal de YouTube, on acumula més de 250.000 subscriptors i els seus vídeos milions de reproduccions. La classe sencera agraïm des d’aquí el temps que ens va dedicar i la seva amabilitat contestant totes les preguntes que se li van fer.