Participació Olimpíades de Química

El passat 3 de març els alumnes Gea Quesada , Jaskirat Singh, Eva del Rio, Andrea Romera, Rabia Imran i Marta Troitiño es van presentar a les Olimpíades de Química en la fase Catalana.

Aquest any per la pandèmia cada Centre participant va examinar als seus alumnes sota la supervisió d’un professor del propi Centre i posteriorment va enviar les respostes per correu electrònic després de escanejar-les.

La prova va consistir en respondre a 9 qüestions i/o problemes  i una desena de formulació. També van tenir que desenvolupar un tema teòric.  Van estar dues hores de 15:30 a 17:30 realitzant la prova.

Tenint en compte que van acabar les classes a les 14:30, des del Seminari de Física i Química volem agrair-los el seu esforç i dedicació.