REFLEXIONS DE FINAL DE CURS…LECTURA!

VIDA D’AULA

Ja s’acosta el final de curs… o així sembla, perquè anem mirant el calendari, i tot just avui hem comptat quants dies queden per acabar i en queden: 26!
Hem passat quasi 9 mesos com a Rovellons, i avui ha estat el moment de reflexionar sobre alguns aspectes que ens han fet créixer.
Com ja sabeu, des del primer trimestre, el Xavi i la Sònia han enregistrat als Rovellons llegint en veu alta, durant un minut i aviat ho rebreu per veure l’evolució.

Quan vam començar el curs, molts de nosaltres llegíem lletrejant, ara, ja la majoria de nosaltres llegim en lletra d’impremta i ajuntant lletres per dir síl·labes. La majoria hem aconseguit entendre amb una mica més de claredat allò que estem llegint, perquè ens hem “entrenat” cada dia una mica a l’escola en els moments de lectura matinal i a casa cada dia.

Llegir és molt important i ho hem de fer tant a casa com a l’escola. És un entrenament diari!