ON PODEM COL·LOCAR L’HERBARI?

Els Rovellons continuem avançant amb el projecte d’aula. Ja estem a la recta final per poder col·locar el nostre herbari a l’escola!!!

Aquesta setmana uns quants Rovellons ens vam quedar a l’aula preparant, pintant i decorant el títol per penjar-lo mentre uns altres vam anar al passadís on hi ha el menjador i la sala de mestres per veure on el podíem penjar, ja que la nostra intenció és que es quedi per sempre penjat a l’escola.

Quan vam baixar al passadís vam trobar dos llocs diferents que ens van agradar molt. El primer va ser davant del menjador i l’altre, al principi del passadís on hi ha les escales per pujar a les aules de la Comunitat de mitjans i de grans. Ara bé… ens vam adonar que abans de decidir definitivament on el volíem penjar, havíem de demanar permís. Per aquest motiu, el que vam fer va ser realitzar dues cartes; una per la coordinadora del menjador, la Maribel i l’altre per l’equip de gestió de l’escola.

Els rovellons estem ansiosos per tenir una resposta! Esperem i desitgem que ens diguin que sí a les dues opcions, ja que així podrem escollir la que més ens agradi a tots i totes…

Us anirem informant!