ELS TABALUGUES ANEM A LA CASA DE LA FESTA

Fa uns dies la Valeria ens va portar un llibre en el que hi sortien dracs de festa major d’arreu de Catalunya. Vam veure que Igualada tenia un drac, i el Toni va proposar d’anar a un lloc on hi guarden totes les bèsties, gegants i nans de la festa major… era la Casa de la Festa!

Tots teníem moltes ganes d’anar-hi, però amb les mesures COVID no podíem sortir de Vilanova… Aquesta setmana però, ja ens podem moure una mica més per la comarca, així que vam poder anar a Igualada ahir dijous!

Abans però, vam decidir quin seria el recorregut més ràpid per arribar a la Casa de la Festa. Després de veure diferents opcions, vam veure que el camí que havia marcat l’Aina per anar era el més fàcil i el que va marcar el Nil per tornar a l’escola era el que anava més recte.

Finalment doncs, ahir vam anar pels camins que havíem decidit a la Casa de la Festa. Ens va agradar molt poder veure de molt a prop el drac d’Igualada i conèixer els altres que l’acompanyen: el Bufarot, la Víbria vella i la Víbria jove. També vam tenir l’oportunitat de veure els nans i els gegants, que eren molt divertits.

Vam dinar en un parc d’Igualada, vam jugar una mica i vam fer el camí de tornada a l’escola…

Aquí teniu unes quantes imatges però recordeu que a la carpeta del drive de Tabalugues n’hi ha més.