ELS TABALUGUES EXPLIQUEM CONTES

Cada dimarts a la tarda, els Tabalugues passem molta estona escoltant contes. És l’hora del Sam i la Júlia.

El Sam i la Júlia són dos ratolins guardats en una capseta. Cada dia un tabaluga s’encarrega de treure’ls de la capsa i mirar quines dues imatges de contes hi apareixen aquella setmana. A aquests ratolins sempre els acompanya un llibre molt curiós. Es tracta de “La Casa dels Ratolins”. Cada pàgina d’aquest llibre ens ensenya una habitació de la caseta plena de detalls. La Dúnia sempre explica la historieta i després ensenya la imatge. Als Tabalugues ens agrada molt escoltar les històries i observar les imatges, quantes coses petites amaguen!

Després la Dúnia explica els contes de la setmana i en acabat posem les imatges petites d’aquests contes en una cartolina que hi ha a la classe perquè puguem recordar-los. També parlem de quin conte ens ha agradat més aquell dia.

Aquest dimarts però, la Marina va portar un conte i el va voler explicar, ja que va dir que se’l sabia de memòria. Tots els Tabalugues vam escoltar atents i en silenci el conte, mireu les imatges! Ens va agradar molt!