ELS TABALUGUES ANEM AL BOSC

Aquest dimarts vam fer la segona sortida del curs al bosc. Hi havia un bon tros caminant, així que vam fer una primera parada al parc fluvial per esmorzar. En acabat vam jugar una estona pels voltants i de seguida vam reprendre la marxa.

Un cop arribats al bosc, vam poder córrer i fer diversos jocs. N’hi ha que van construir un volcà amb pedres grans, d’altres que preferien jugar a jocs inventats amb pals, o bé enfilar-se una mica pels marges del camí. Fins i tot alguns vam trobar algun bolet!

També vam aprofitar per recollir elements del bosc que ens ajudaran a construir el món màgic (herbes, pals, troncs, pedres…).

Al migdia ens vam reunir per dinar i jugar una estoneta més a la tarda. Quan va ser l’hora, vam iniciar el camí de tornada, aquesta vegada per un altre lloc.

Vam arribar molt cansats a l’escola, però molt contents d’haver estat tot el dia jugant al bosc.

Aquí hi ha una mostra de fotos, però recordeu que en teniu més a la carpeta del drive de l’escola.