ENVIEM LA CARTA A L’ALCALDESSA

Els Patufets i les Patufetes ja hem trobat el sobre que millor ens va, de tots els que ens va donar la Marta, i hem ficat la carta a dins. Llavors ens hem preguntat com podíem fer arribar la carta a l’alcaldessa i després de molt pensar i parlar alguns patufets i patufetes han parlat d’un forat on podíem tirar la carta, hem acabat sabent que es tracta d’una bústia i que normalment són de color groc, però cap Patufet ni Patufeta havien vist mai una bústia gran i groga i hem decidit anar a preguntar als Tabalugues si ells havien vist alguna i si ens podien explicar on era.

Els Tabalugues ens han dit que al costat de l’escola hi ha una bústia i que allà podem tirar la nostra carta, però abans de tirar-la necessitem escriure a qui va dirigida la carta, la seva direcció, el nostre nom i posar-hi un segell!

Un cop a la classe hem escrit: “Alcaldessa” a una banda del sobre, juntament amb la direcció de l’ajuntament i per l’altra banda hem escrit: “Classe dels Patufets, escola Marta Mata”.

Hem parlat llavors com podíem aconseguir un segell i hem pensat que potser el Toni en tindria i hem anat a demanar-li un, ens ha explicat que sí que en té, però per enviar la nostra carta necessitem dos segells! Ens els ha donat, els hem enganxat al sobre i hem sortit a la cerca de la bústia groga. Un cop l’hem trobat, hem tirat la carta i ens hem preguntat que passarà ara amb la nostra carta? Hem sabut que un senyor o una senyora vindrà a recollir totes les cartes i les repartirà a les cases, aquesta persona és el carter o la cartera de Vilanova del Camí!