SORTIDA AL BOSC

El passat dilluns, sota un dia que s’iniciava assolellat i molt favorable, vam sortir al bosc proper de Can Titó.

Les sortides sempre les sentim especials i inoblidables, ja que ens permeten la convivència en espais més grans, plens d’estímuls interessants per seguir explorant i aprenent de tot allò que no hi cap dins l’edifici de l’escola. Engalanats amb els nostres fulards taronges enfilàvem el parc fluvial, perseguits pels Mitjans de la nostra escola, que també aprofitaven per gaudir d’una matinal a l’aire lliure.

Ens agrada jugar amb branques, fer fogueres, baixar de cul per tobogans imaginaris, sentir-nos micos per un dia entre imaginàries lianes, rebolcar-nos en catifes de fulles seques, posar-nos a prova en terrenys més irregulars, amb pujades i baixades, pedres, roques, terra humida… Després, cansats i assedegats, observar els colors dels camps, del paisatge, veure de lluny la silueta del nostre poble…

Hem fet una bona caminada!. I ja arribant encara ens queden forces per jugar una estona més i fer parada al parc. Això sí que és poder començar bé la setmana!

Recordeu que com sempre trobareu moltes més fotografies al drive.