L’EQUIP VIVENCIA LA METODOLOGIA CLIL

El passat dimecres dia 22 una vegada més l’escola va comptar amb la inestimable col·laboració de la mediadora Nabila El Aroudi. Amb ella les mestres del claustre es van posar en la pell d’aquells infants que al començar la seva etapa escolar han tingut un contacte mínim amb les llengües catalana o castellana, però també els que per primera vegada comencen a aprendre la llengua anglesa. L’objectiu era poder reflexionar en equip sobre com es poden sentir aquests infants davant aquestes situacions i com poder ajudar-los.

La dinàmica va consistir en escoltar una petita presentació de la Nabila i l’explicació en llengua àrab d’una activitat plàstica a realitzar. En un primer moment, al no tenir coneixements previs de la llengua, les mestres no van entendre l’explicació. Tot seguit, com a mostra de la metodologia CLIL-AICLE* que s’utilitza a l’escola, l’explicació es va acompanyar de tot tipus de recursos visuals, escrits i gestuals que van ajudar a la comprensió i a poder desenvolupar l’activitat, assolint l’objectiu que es proposava.

Cliqueu la fotografia per veure’n més.

*Document pendent d’actualització