Xerrada Projecte Educatiu

En el marc de treball de la Programació General Anual 19-20, l’Escola Colors es proposa donar a conèixer el Projecte Educatiu de Centre a tota la comunitat. Per tal d’aconseguir-ho, convidem a les famílies a una xerrada el proper divendres 29 de març a les 17.00h a la Sala Polivalent de l’escola, amb el títol “Eixos transversals del Projecte Educatiu de l’Escola Colors: Plurilingüisme i Valors”.

Per tal de saber el nombre de nens i nenes que faran ús del servei d’acollida (gratuït) caldrà fer la inscripció dels vostres fills i filles al telèfon 93 849 79 22, a partir de dilluns 25 fins dijous 28 de març de 9.00h a 13.30h.

Us animem a tots i totes a participar i conèixer de primera mà els elements pedagògics que donen singularitat a la nostra escola.