Activitats concretes per nivells

Com a conseqüència de la pròrroga de la situació de confinament i la necessitat d’establir i concretar activitats d’aprenentatge per a cada nivell, les mestres comunicaran a través dels blogs d’educació infantil, cicle inicial i cicle mitjà tasques de diferents àmbits per realitzar de P3 a 4t  i la data en que s’hauran de lliurar. Avui dimarts 31 de març es publicarà la primera proposta, que l’alumnat haurà de retornar als correus electrònics de cada grup fins el dijous 2 d’abril:

P3 generacio2016@escolacolors.org
P4 generacio2015@escolacolors.org
P5 generacio2014@escolacolors.org
1r generacio2013@escolacolors.org
2n generacio2012@escolacolors.org
3r generacio2011@escolacolors.org
4t generacio2010@escolacolors.org

També es pot adreçar a les mestres qualsevol dubte que tinguin els nens i nenes en relació a les activitats, i/o orientacions que puguin necessitar les famílies per acompanyar-los.

En el cas de 5è i 6è, l’alumnat rebrà les propostes als seus correus d’escola @escolacolors.org amb els que ja treballen i es comuniquen habitualment, i el lliurament de les activitats l’hauran de fer pel mateix canal de comunicació. Excepcionalment, aquesta primera proposta també es pot consultar al blog de cicle superior.