Activitats per P3, P4 i P5: La primavera ja és aquí!

La primavera ha arribat tot i que nosaltres ens quedem a casa. És per això que us proposem dues cançons perquè balleu i canteu:

La Primavera de la Dàmaris Gelabert

El meu jardí del Pot Petit

A més, per aquesta setmana us proposem el següent:

P3 VACAVIONS: Feu un dibuix de la PRIMAVERA i escriviu el vostre nom.

P4 PALAPEIXOS: Us deixem la dita del mes d’abril perquè la pugueu aprendre. Feu un dibuix de la primavera i escriviu el nom del mes d’ABRIL.

P5 TAUROTRENS: Aquesta és la dita del mes d’abril perquè la pugueu aprendre. Us proposem que la copieu en un full i feu un dibuix relacionat amb la dita i els animals que hi surten. Si voleu, us podeu gravar dient la dita i l’envieu al correu de la vostra generació.

Podeu escoltar les dues dites aquí:

Us convidem a que compartiu amb nosaltres la fotografia del vostre dibuix enviant-la al correu de la vostra generació.

P3: generacio2016@escolacolors.org

P4: generacio2015@escolacolors.org