Nou canal de comunicació i reptes

L’escola Colors vol obrir un nou canal de comunicació entre els infants i les mestres per donar resposta a les tasques que els nens i nenes poden fer des de casa. A més de les recomanacions que es van oferir per petits, mitjans i grans, periòdicament es proposaran diferents reptes als infants i la possibilitat d’enviar a les mestres per correu electrònic qualsevol material creat en relació amb aquestes activitats. Les propostes sempre seran prou obertes i flexibles per adaptar-se a cada situació familiar, com una oportunitat per aprendre junts, compartir temps i experiències enriquidores. En cap cas la tasca ha d’esdevenir una càrrega feixuga que contribueixi a l’angoixa dels infants afegida al fet d’estar confinats. Amb el material rebut, es publicaran notícies als  blogs dels cicles per a poder-ho compartir amb els companys i companyes.

La primera proposta és ben senzilla: Ja fa molts dies que els infants són a casa i de ben segur que han fet moltes activitats diferents, potser seguint alguna de les recomanacions que des de l’escola es van suggerir. És per això que la tasca consisteix en compartir allò que esteu fent aquests dies de confinament: un conte que hagin escrit els infants, un dibuix amb una frase, una foto cuinant amb la família, jugant a jocs de taula, una imatge d’una obra artística que hagin elaborat, un àudio cantant una cançó, un vídeo fent un experiment… les possibilitats són moltes i molt diverses! Envieu-ho a l’adreça del vostre grup: P3, P4, P5, 1r, 2n, 3r, 4t, , 6èA i 6èB.

Les mestres també es queden a casa i volen compartir amb vosaltres el que estan fent!