A L’ESCOLA COLORS DIEM NO A LA GUERRA!

Aquest matí, en Miquel Cánovas (ex-docent de l’escola) ha vingut al centre a fer una xerrada als infants de 4t, 5è i 6è de primària amb motiu del conflicte bèl·lic Palestina-Israel.

Hem abordat la guerra a Palestina des de la part curricular i d’aprenentatge. Hem tractat la vessant històrica, social, econòmica, geogràfica i els orígens del conflicte a Orient Pròxim. Ens hem remuntat a principis del segle XX i hem après les causes dels fets ocorreguts al llarg del temps que encara tenen conseqüències en ambdós estats i en tot el món avui dia.

A nivell emocional, treballarem el conflicte bèl·lic des de les diferents tutories i des de l’àrea de valors. A través de cercles de la paraula podrem posar paraules als nostres dubtes, pors i neguits envers qualsevol guerra.

Des de l’escola Colors, tota la comunitat educativa (infants, docents, famílies i AFA) avui manifestem el nostre rebuig a qualsevol acció de violència que vulneri els drets universals de les persones i especialment dels infants.

Aquesta guerra, com totes, atempta contra tots els valors universals de les persones, contra la llibertat i contra la vida.

A l’escola Colors diem NO A LA GUERRA!