MY BOOKS ARE MY WINGS! Escoltem llibres en anglès!

Continuem treballant amb el nostre projecte: MY BOOKS ARE MY WINGS!
Durant aquests mesos els alumnes de 5è hem llegit i escoltat dos llibres en anglès: The little prince i The little black fish.
Com a resultat final, amb el conte The little prince vam fer un padlet on cadascú va compartir les seves opinions sobre la història.
Finalment hem jugat a un Kahoot per veure quantes coses recordàvem sobre el conte.
Al llibre The little black fish hem dissenyat una nova coberta pel llibre amb l’aplicació Canva. Tots dos llibres ens han agradat moltíssim!

Gràcies a la web Etwinning podem observar les tasques i propostes dels nostres companys de Turquia i Polònia.

Hem pogut combinar el nostre projecte Mobils.edu amb el nostre projecte Etwinning. Les tàblets treuen fum !