Una visita plena de creativitat: la il·lustradora Mercè Galí ens fa “perdre el cap”!

Aquest 28 d’abril hem tingut una visita molt especial a l’escola: ens ha acompanyat la il·lustradora Mercè Galí! Ha estat una jornada fantàstica on la imaginació, els colors i la literatura han estat els grans protagonistes.

Abans de la seva arribada, a les aules ja respiràvem el seu art. Vam estar fullejant, llegint i mirant amb molta atenció diferents llibres il·lustrats per ella. Ens va fascinar el seu estil únic, ple de vida, detalls i textures que conviden a somiar.

Però el plat fort va arribar amb el taller inspirat en el seu llibre: “Quan vaig perdre el cap”. Els alumnes van deixar volar la imaginació i, rebregant, retallant i dibuixant, van crear els seus propis caps esbojarrats i plens de fantasia.

Ha estat una experiència fantàstica per viure l’art i la literatura de ben a prop. Moltes gràcies, Mercè, per encomanar-nos la teva creativitat!

📸 No us perdeu les fotos del taller amb els nostres petits artistes en acció!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut