Castanyada a 1r

Dimarts dia 31 d’Octubre tota l’escola vam celebrar la Castanyada. Va ser un dia ple d’activitats diferents, una festa tradicional que any darrera any es va mantenint amb les seves costums.

A Cicle Inicial, al matí vam baixar al pati per veure les taules amb esmorzars típics de tardor que van preparar els nens i nenes de cicle superior. A continuació, 1r i 2n vam poder gaudir d’un esmorzar amb fruits i fruites de tardor al menjador que es va poder fer gràcies a la col·laboració de les famílies de cicle inicial, portant aquests aliments el dia anterior.

Després del pati, els alumnes de 4t, van recitar uns poemes de tardor i a continuació vam anar a la classe a fer una manualitat relacionada amb elements de tardor.

A la tarda, al gimnàs els alumnes de 1r van mostrar als seus companys/es un ball que prèviament van preparar a l’àrea d’educació física relacionat amb la castanyada.

Va ser un dia ple d’activitats diferents!