Caixaforum: El Col·leccionista de Paisatges 1r

Divendres dia 27 d’octubre els alumnes de Cicle Inicial, van anar a veure un espectacle musical a Caixaforum “El Col·leccionista de Paisatges”.

Des del repic rítmic d’un martell fins a la remor del vent, tot el que ens envolta crea un fons “musical” que ens acompanya al llarg del dia. Mentre sis músics interpreten obres inspirades en aquests sons i escrites per Debussy, Schönberg, Ravel o Stravinsky, entre d’altres, el col·leccionista de paisatges grava durant el concert aquestes sonoritats. Danses, malabars, ombres xineses i moltes sorpreses més van fer possible que els alumnes de Cicle Inicial es quedessin amb la boca oberta una bona estona.