Espai manualitats al pati

Els alumnes de l’escola durant els divendres a les hores del pati van decidir construir un dòmino per jugar al pati. Van utilitzar llistons de fusta, tallats a mida per fer les peces del dòmino. Després, van aplicar la tècnica del Decoupage per decorar-les. Cada peça tenia dos segments, amb punts d’1 a 6, creats amb papers decoratius i pintures de colors.

Un cop seques, les peces van ser envernissades per garantir la seva durabilitat a l’exterior. Els alumnes van jugar al dòmino durant el temps de pati, gaudint de la seva creació. El projecte va ser tot un èxit, fomentant la creativitat i el treball en equip.

Gràcies, Agnès, per la teva dedicació i suport constant.