La Marta Salla ens explica un conte!!

Durant la setmana de Sant Jordi, els alumnes de sisè van tenir una visita especial: la Marta, mare de l’escola, va venir a llegir un conte que parlava sobre diversitat i inclusió. Els nens i nenes van escoltar amb molta atenció la història, que mostrava com les diferències ens enriqueixen i com és important respectar i valorar a tothom, independentment del seu origen, aparença o capacitats.

El conte va generar una conversa molt interessant sobre la importància de ser inclusius i empàtics.

Al final, els alumnes van agrair a la Marta la seva participació i van expressar el seu desig de continuar treballant aquests valors a l’escola.

Gràcies, Marta, per aquesta experiència tan enriquidora!