Els alumnes de sisè visitem els Instituts

Aquest matí, els alumnes de sisè hem tingut l’oportunitat de visitar diversos instituts a Lleida, on possiblement anirem el curs vinent.

Durant la visita, hem vist classes, ens han parlat de les assignatures que ofereixen, des de les ciències fins a les llengües, passant per les matemàtiques i l’art.

A més, hem visitat els espais de lleure i esbarjo, les zones verdes i les instal·lacions esportives, que ens ofereixen la possibilitat de créixer tant acadèmicament com personalment.

Aquesta experiència ens ha donat una visió més clara del que ens espera en la propera etapa de les nostres vides educatives, despertant la nostra curiositat i motivació per afrontar nous reptes i explorar noves passions.