DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

El Dia Internacional de la Dona va ser una oportunitat significativa a l’Escola Pràctiques 1 de Lleida, amb un enfocament en el reconeixement de les dones esportistes com a part del projecte interdisciplinari dels Jocs Olímpics.

Durant la setmana, cada aula es va comprometre a cercar informació sobre la vida i les proeses d’una dona esportista, connectant la seva història amb els valors olímpics com l’excel·lència, la perseverança i la igualtat.

Aquest enfocament va permetre als alumnes comprendre la importància de les dones en l’àmbit esportiu i en altres àrees de la societat.

El divendres dia 8, coincidint amb el dia de la dona,  al pati de l’escola, es va celebrar una reunió en què cada classe va compartir les seves descobertes. Dos o tres representants de cada classe van explicar les seves troballes i les seves reflexions sobre les dones esportistes triades.

Aquesta activitat va fomentar el diàleg, la comprensió i el respecte, consolidant la importància de la igualtat de gènere i l’apoderament femení dins la comunitat escolar.