AL CICLE SUPERIOR PREPAREM ELS JOCS OLÍMPICS

Als tallers interdisciplinars dels divendres hem treballat per grups multinivell, alumnat de 5è i 6è. Durant dues setmanes, ens hem submergit en una emocionant exploració dels diferents països del món. Amb entusiasme, hem recorregut els continents, aprenent sobre les seves cultures, geografia i costums únics.

Cada grup hem buscat el país que ens ha tocat com a grup. Durant la cerca, hem descobert secrets de l’Amèrica del Sud, misteris d’Àfrica, meravelles d’Àsia i històries apassionants d’Europa. No només hem après sobre la seva geografia i història, sinó també sobre les seves tradicions, menjars típics i vestimenta tradicional.

Com a complement, hem creat magnífiques banderes que representen els països que ens han tocat. Amb colors vibrants i detalls meticulosos, cada bandera és una obra d’art que reflecteix l’essència i l’orgull de cada nació.

A més, estem emocionats per participar en els Jocs Olímpics es duran a terme a l’escola a meitat de maig. Aquesta és una oportunitat única per mostrar les nostres habilitats esportives. Estem treballant dur per preparar-nos per a aquesta gran ocasió, on competirem amb esportivitat i esperit olímpic.

Els tallers interdisciplinars dels divendres ens han ofert una experiència enriquidora que ens ha transportat a través del món i ens ha unit com a grup. Estem emocionats per continuar explorant i aprenent junts en les properes setmanes al projecte interdisciplinar dels Jocs Olímpics.