Setmana literària 2018 en homenatge a Joan Brossa.

L’any 2018 coincideix amb el 20è aniversari de la mort del polifacètic artista català Joan Brossa, i el 2019 serà el centenari del seu naixement.
És per això que a l’escola volem retre-li un petit homenatge a través dels diferents actes emblemàtics de la nostra setmana literària.
Brossa sempre havia aplaudit aquestes iniciatives que feien obrir els ulls dels més petits, amb la idea que “les coses importants s’aprenen i no s’ensenyen.”

VI MARATÓ DE POESIA
La lectura és una molt bona eina per acostar-nos i perquè els nens i nenes gaudeixin d’una estona especial compartida entre família-escola.
Considerem que tenim a les nostres mans el despertar del gust per la lectura i per la literatura dels nostres infants. Podem oferir-los un bon exemple com a models de bons lectors que apreciem el que fem i llegim com a font de plaer i d’enriquiment mutu.
ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!

VI CONCURS DE FOTOGRAFIA
Enguany el concurs fotogràfic de mares i pares també està relacionat amb la poesia visual, sota el títol “Poesia Visual: la màgia de les lletres”, en tres categories:
a) Lletres visibles.
b) Foto d’objectes descontextualitzats.
c) Foto màgia (il·lusions òptiques).
fontroureci@gmail.com
ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!