Menjador escolar

MENÚ MENJADOR ABRIL 2024

El servei escolar de menjador és una prestació complementària d’ajuda a l’escolarització i és un servei d’ús exclusiu per als  alumnes del centre.

Al centre disposem de cuina pròpia i a les famílies usuàries del menjador se us farà arribar el menú mensual a través del correu electrònic i també estarà disponible per consultar-lo a la web i al Twitter de l’escola.

A continuació exposem informació rellevant del menjador que pot ser del vostre interès:

El preu del menú diari és:

• 5,83 € pels alumnes fixes i es pagarà per domiciliació bancària.
  • 6,41 € pels menús esporàdics, i el pagament es farà també per domiciliació bancària.
  • Si algun dia per motiu justificat un alumne ha d’arribar més tard i s’ha de quedar al menjador, caldrà avisar prèviament per poder demanar el menú.
  • Si el vostre fill/a algun dia necessita dieta, podeu demanar-ho a través d’una trucada telefònica o WhatsApp abans de les 10 del matí al telèfon de la coordinadora de menjador.
  • També és necessari avisar a la coordinadora del menjador abans de les 10h quan un infant no faci ús del servei de menjador aquell dia.

Els infants de I3 cal que portin aquests materials i/o estris per a l’estona del menjador:

• Un pitet gran amb goma.
  • Un llençol per l’hamaca de la migdiada (el podeu comprar a l’escola 10€).
  • Una muda de recanvi.
  • Tot aquest material ha de tenir el nom del nen/a ben visible.

Per a més informació contacteu amb la coordinadora del menjador, la Júlia.

TELÈFON DE CONTACTE SERVEI DE MENJADOR: 634 658 140

Els infants usuaris d’aquest servei estan sotmesos a les condicions de l’empresa que el gestiona (Consell Comarcal /AlimentArt) i al NOFC del nostre centre. L’incompliment de qualsevol condició o norma, podrà significar l’exclusió d’aquest servei.

No es podrà fer ús del menjador sense lliurar la fitxa de domiciliació degudament complimentada.

El sistema de pagament serà sempre per domiciliació bancària  per els alumnes fixes i esporàdics.

NO S’ACCEPTARÀ CAP PAGAMENT EN EFECTIU

IMPORTANT

• Quan un alumne falti per malaltia o causa justificada i la família ho hagi comunicat amb la suficient antelació, abans de les 10h, es retornarà la totalitat del preu del menú en el rebut del mes següent.
  • Per poder gaudir dels beneficis del preu fix  els nens/es hauran de ser fixes, com a mínim de tres dies a la setmana.
  • Per donar-se de baixa al servei de menjador s’ha d’avisar abans del 25 del mes anterior.