Instal·lacions

Arquitectes: onl, arquitectura

La presència inicial d’uns mòduls prefabricats al solar determina la implantació de la proposta. Es proposa una edificació compacte, substituint el gran buit central del jardí interior per una successió ordenada de patis que ampliïn la percepció visual dels recorreguts en planta baixa i escenifiquin les relacions de les dues edats escolars.
La plaça d’accés protegida i enjardinada és l’espai comú que articula ambdues escoles buscant la millor orientació per a cada programa escolar. L’edifici de serveis comuns protegeix el pati de joc del fort vent.
La disposició lliscant dels volums més singulars abocats sobre la plaça d’accés i el carrer donen el contrapunt més públic d’aquesta edificació respecte de l’entorn.