Servei d’acollida matinal

AFA ofereix als socis de l’entitat un servei d’acollida matinal. És indispensable ser soci de l’entitat per poder utilitzar el Servei d’acollida matinal.  Les  famílies que no siguin sòcies i estiguin interessades a utilitzar el servei, s’han de fer sòcies i posteriorment es podran inscriure al servei d’acollida.  Les famílies que ja són sòcies de l’AFA també han de fer la inscripció al Servei d’Acollida.

Per als alumnes d’ I3, el servei d’acollida es podrà fer servir una vegada finalitzat el període d’adaptació.  Per a la resta de cursos, el servei començarà el primer dia de classe.  El servei d’acollida donarà servei fins a l’últim dia escolar oficial.

El servei comença a les 7:30h i finalitza a les 9.00h.  Des de l’acollida els alumnes són acompanyats a les seves respectives classes.

L’acollida matinal s’ubica al menjador de l’escola.  L’entrada i sortida dels alumnes es fa per la porta d’accés de vehicles situada a la part superior del pati (rampa). Per entrar cal picar al timbre ubicat a la dreta de la porta.

Els alumnes han de baixar la rampa acompanyats de l’adult fins a la porta del menjador, on els monitors responsables del servei els estaran esperant.

En cas d’haver de recollir el vostre fill/filla, no s’ha de baixar fins al menjador, heu d’avisar per l’intèrfon i esperar a dalt de la rampa fins que les monitores us indiquin com heu de procedir.

El cobrament del servei es realitza únicament per domiciliació bancària, encara que el servei s’utilitzi puntualment.  Es farà entre els dies 5 i 15 del mes següent a la prestació dels servei.  Si no s’indica el contrari, el cobrament es realitzarà al compte facilitat en el full d’inscripció i en el seu defecte, en el número indicat pel cobrament de la quota anual de soci.  Si voleu fer el pagament en una altre compte o no ens el vau facilitar en el seu dia, ens ho haureu de comunicar.

Per determinar l’import de cada mes, es comptabilitzaran els dies del mes que s’ha utilitzat el servei.  Es cobrarà 4,30 euros fixes per dia, amb un import màxim mensual de 45 euros.  Per tant aquells infants que assisteixin més de deu dies al mes, pagaran un import de 45 euros.

Si algun dels rebuts és retornat per l’entitat bancària, s’haurà de fer el pagament al despatx de l’AFA del rebut pendent més 3 euros de recàrrec del retorn.  L’alumne no podrà assistir al servei d’acollida fins que no s’hagi normalitzat el pagament de les quotes que estiguin pendents de pagament.

Punts a tenir en compte:

• Horari d’acollida: de 7.30 a 9.00h.
  • Cal ser familia sòcia de l’AFA per sol·licitar el servei d’acollida.
  • Preu de l’acollida: 4.3€/dia ( màxim mensual de 45€)
  • Accés per la porta del menjador
  • L’alta al servei s’ha d’efectuar, com a molt tard, a les 12h del matí del dia anterior al l’ús del servei d’acollida a través de l’aplicació TPV ESCOLA
  • L’alta al servei no es considera efectiva fins que es rep la confirmació de l’AFA.

Inscripció

La quota es paga a través de l’aplicació TPVEscola. Teniu informació i les claus d’accès en un correu de TPVEscola.

1. Per fer-vos socis de l’AFA:  La quota es paga a través de l’aplicació TPVEscola. Teniu informació i les claus d’accès en un correu de TPVEscola que es va enviar durant el 1r trimestre del curs.

2. Per fer ús del servei d’acollida: L’inscripció es farà també a través de l’aplicació TPVEscola. Un cop feta la inscripció caldrà comunicar a l’AFA la data d’inici d’ús del servei enviant un WhatsApp al telèfon 603.010.057 o enviant un correu a fontdelroureafa@gmail.com.

CONTACTE AFA:  603.010.057  –  fontdelroureafa@gmail.com