Acollida matinal i tarda

AMPA ofereix als socis de l’entitat un servei d’acollida matinal i de tarda.  Aquelles famílies que no sou sòcies i estigueu interessades en el servei, us haureu de posar en contacte amb l’AMPA.

Tot i que sigueu socis de l’AMPA, la inscripció al servei d’acollida és obligatòria i caldrà realitzar-ho mitjançant el full d’inscripció que es disposi a tal efecte.

L’acollida matinal i l’acollida de tarda s’ubica al menjador de l’escola (de dilluns a divendres de 7:30 a 9:00 i de 16:30 a 18:00).

Per l’acollida matinal, l’entrada i sortida dels infants es farà baixant per la rampa acompanyats dels representant legal fins a la porta del menjador.  Els alumnes que baixin sense acompanyament ho faran sota la seva pròpia responsabilitat.  Els monitors responsables del servei els estaran esperant per rebre els alumnes. En cas de necessitat de tenir que recollir al vostre fill/filla, no s’ha de baixar fins al menjador, heu d’avisar per l’intèrfon i esperar a dalt de la rampa fins que les monitores el portin.

Per l’acollida de tarda els alumnes seran recollits directament pels monitors en el vestíbul de recepció de l’escola a la sortida de classe, sense que hagin de sortir a l’exterior i sense que sigui necessari que les famílies hagin d’entrar al centre.

L’acollida de matí i de tarda son dos serveis diferents i amb quotes separades per a cada un d’ells.  El cobrament del servei es realitza únicament per domiciliació bancària, encara que el servei s’utilitzi puntualment, aquest ses farà entre els dies 5 i 15 del mes següent a la prestació del servei.  Si no s’indica el contrari, el cobrament es realitzarà al mateix compte facilitat pel cobrament de la quota anual soci.  Si voleu fer el pagament en un altre compte ens ho haureu de comunicar.

Per determinar l’import mensual per a cada tipus d’acollida (matí o tarda), es comptabilitzaran els dies del mes que s’ha utilitzat cada servei per separat.  Un dia és de 4,30 euros amb un import màxim al mes de 45 euros.  Per tant, aquells nens o nenes que assisteixin més de 10 dies al mes, pagaran l’import màxim de 45 euros.  Les famílies que utilitzin el servei durant tot el mes i tinguin més d’un fill inscrit tindran un descompte del sobre la quota final per cada fill.

Per qualsevol dubte o consulta podeu posar-vos en contacte amb el coordinador del servei a través de l’adreça electrònica: ampafontdelroure@hotmail.com

Sol·licitud d’inscripció acollida matinal tarda

Inscripció AMPA