Beques

AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR 2021-2022

A partir del proper dia 3 de maig de 2021 i fins el 31 de maig de 2021 estarà obert el termini per presentar les sol·licituds dels Ajuts individuals de Menjador pel curs 2021-2022. Pels alumnes que comencen P3 tindran de termini fins el 30 de setembre.

Aquest any la tramitació serà totalment telemàtica. A la pàgina web del Consell Comarcal de l’Anoia www.anoia.cat hi ha l’enllaç corresponent per fer-la. Aquesta tramitació l’haureu de fer vosaltres directament i per això el Consell Comarcal de l’Anoia ha creat el manual d’instruccions per les famílies per si teniu dubtes, tot i que la sol·licitud és molt entenedora. Tant es pot fer des d’un mòbil com des de l’ordinador.

Us facilitem el telèfon del Consell Comarcal de l’Anoia 93.805.15.85 extensió 323 i 324 i  correus electrònics beques@anoia.cat i suport.ensenyament@anoia.cat per si teniu consultes a fer. També es donarà hora per les famílies que no ho pugueu gestionar; Se us guiarà en la gestió i presencialment si fos necessari.

La documentació obligatòria a presentar és:

-DNI/NIE de totes els membres de la família

            -Llibre de família o certificat de naixement de tots els fills

La documentació que dependrà de la situació de la família és:

            -Sentència de separació o divorci o de custòdia ratificada pel jutge

            -Certificat Ajut de lloguer de l’any 2020

            -Ingressos no contributius (IMV, RGC, PIRMI…) certificat 2020

Aquesta documentació s’haurà d’adjuntar al formulari. Per cada tipus de document només es podrà posar un arxiu. Per tant, hauran de posar tots els DNI/NIE, en un sol document (word o PDF) i igualment amb les sentències o llibres de família.

Es tracta de una única sol·licitud per família, encara que els germans vagin a diferent centre.