Hack the School. Patis per aprendre i conviure.

Benvolgudes famílies,

Des de l’escola hem iniciat un procés participatiu per repensar el pati de primària. És per això que necessitem la vostra col·laboració, ja que sou part essencial de l’escola. En aquesta primera fase volem recollir informació sobre quin és el vostre pati ideal i què en recordeu del de la vostra infantesa. Això us ajudarà a projectar tot allò que creieu essencial per al nostre pati i la seva futura remodelació. Amb aquesta informació, i amb la que estem preparant els mestres juntament amb les aportacions dels vostres fills i filles i d’altres agents de la comunitat educativa, farem un buidatge i una reflexió posterior.

Us anirem informant amb més detall de com va evolucionant el projecte.

Volem que ens expliqueu quatre coses:

• Com era el pati que recordeu? Què era el que més us agradava?
  • Com seria el vostre pati ideal?
  • Què és el que més us agrada del pati actual?
  • Què canviaríeu del pati actual? Què hi falta? Com voldríeu que fos?

COM?

Podeu fer-nos arribar les vostres aportacions (escrits, dibuixos, fotografies, etc) de diverses maneres: omplint aquest mateix full i dipositant-lo  a la bústia taronja  de l’entrada, enviant un correu electrònic a escfontroure@gmail.com o omplint el formulari on-line del següent enllaç:

DATA LÍMIT 16 D’ABRIL DEL 2018