Transport Escolar

TRANSPORT ESCOLAR

El servei de trasport és de matí i tarda. El preu d’aquest servei és d’1,50 euros al dia per alumne.
En el cas de que el servei el realitzin dos germans, el preu varia a 1 euro al dia per alumne.
Si són tres o quatre germans el preu és de 0,50 euros al dia per alumne.

El cobrament es farà a través de l’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona.

Per solicitar aquest servei, us heu d’adreçar a la secretaria del centre abans de l’inici de cada trimestre.

HORARIS:

A partir del 6 de juny les famílies podran fer la sol·licitud per demanar el servei de transport escolar i el menjador obligatori per al curs 2022-2023.

El període per fer aquesta gestió anirà de del 6 de juny fins el 10 de juliol. A partir d’aquesta data les sol·licituds que puguin arribar, pel servei de transport escolar,  quedaran en llista d’espera en funció de les places que tinguem disponibles.

El funcionament serà el mateix que el curs passat, accedint a la nostra pàgina web:

Sol·licitud transport escolar – Consell Comarcal de l’Anoia

El Consell Comarcal té l’obligatorietat de garantir el servei de Transport Escolar als alumnes d’ensenyament obligatori de l’Anoia. Aquest serà de manera gratuïta quan els alumnes hagin d’escolaritzar-se fora del seu municipi de residència, és a dir, Transport Obligatori. En els casos de Transport No Obligatori, els alumnes no s’han de desplaçar fora del seu …

www.anoia.cat

Aquí també trobaran el reglament, el llistat de les rutes i una guia de tramitació.

Hi haurà tres opcions:

• REGISTRA’T: Per famílies que demanin el servei per primera vegada. S’hauran de donar d’alta amb un usuari (correu electrònic) i començar la sol·licitud.
  • ACCEDIR A LA SOL.LICITUD GUARDADA I NO FINALITZADA: Si han deixat el tràmit a mitges hauran d’accedir aquí per poder continuar.
  • RENOVAR SOL.LICITUD CURS 2021 / 2022 : Per famílies que ja tenien el servei el curs passat. Hauran d’accedir amb el seu usuari, revisar totes les dades que van indicar i fer les modificacions oportunes, si n’hi ha, com per exemple un alumne més, un alumne menys, un canvi de centre educatiu, canvi de ruta, canvi de parada, etc.  Posteriorment continuar amb la presentació de la sol·licitud.

En cas que no recordin la contrasenya d’accés ens hauran de trucar i els proporcionarem una provisional.

No caldrà aportar de nou la documentació. Només en aquells casos en que hi hagi hagut algun canvi, com per exemple un DNI caducat, un canvi de compte bancari, etc.

Insistim en que han d’enviar la documentació de la següent manera:

DNI/NIE del sol·licitant (pare, mare o tutor/a legal)

Còpia per davant i per darrera, en un sol arxiu PDF.

DNI/NIE del/s alumne/s

Còpia per davant i per darrera de tots els DNI’S/NIE’S, en un sol arxiu PDF.

DNI/NIE del titular del compte bancari (només per famílies amb TRANSPORT NO OBLIGATORI)

Còpia per davant i per darrera, en un sol arxiu PDF.

CERTIFICAT BANCARI (només per famílies amb TRANSPORT NO OBLIGATORI)

Certificat emès per la serva entitat bancaria. Per les famílies que ja el van adjuntar correctament el curs passat NO CALDRÀ que el tornin a adjuntar, a no ser que hi hagi hagut un canvi de compte bancari. Si fos així hauran de canviar-ho també a la sol·licitud i adjuntar un NOU CERTIFICAT BANCARI.

Recordem que si no firmen la sol·licitud, aquesta no tindrà cap validesa.

Tanmateix us informem que les famílies amb “MENJADOR OBLIGATORI” hauran de presentar aquesta sol·licitud indicant aquesta situació.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte i agrairem en feu difusió a les famílies del vostre centre educatiu.

Cordialment,

Vicky del Carmen