Xarxa de Pedagogia Sistèmica de Catalunya

Escoles Sistèmiques

Grup d’Escoles Sistèmiques ICE UAB de Bellaterra

Grup de treball creat l’any 2008 i 2009 per en Carles Parellada i la Mercè Travesset que es reuneix mensualment a la sala de juntes de l’Institut de Ciències de l’Educació, al rectorat de la Universitat Autònoma de Barcelona, de Bellaterra.

Format principalment per membres d’equips directius de diferents centres educatius del territori, terapeutes experts en formació emocional, moviments sistèmics, i psicòlegs, amb una llarga experiència en acompanyar espais educatius i socials.
Dins dels objectius, cada any es genera un pla de treball i una temporització de curs amb els temes i intervencions que es faran al llarg dels mesos, amb les següents vessants: Compromís amb la documentació, espai de revisió, supervisió i acompanyament de situacions a l’Escola i formació.